Heroes of Might and Magic 3

Podaří se někomu vytěsnit Arches? Jedna z nejdůležitějších otázek, která trápí nooby ve hře „Heroes 3“, je: jaké je nejlepší stvoření 7. úrovně ve hře? Mimochodem, jsem noob. Se hrou jsem se seznámil v 6. třídě a byl jsem hrdý na to, že jsem dokončil kampaň „Blade of Armageddon“ (vždyť nebylo možné změnit obtížnost misí a ta poslední už byla na králi!) a na konci školy jsem ničil všechny své přátele na hotsitu a místní síti. Teď si trochu sám hraju a sleduji turnaje s profesionálními hrdiny, když vidím, že poprvé (a dokonce i teď) si každý pomyslí: Proto jsem se ještě pokusil zhodnotit stvoření očima profesionála: být považován za nejlepší, nestačí dominovat v abstraktní bitvě 1 na 1, musíte ovlivňovat, abyste vyhráli ve skutečných hrách. Pro čistotu experimentu jsem po sestavení hodnocení vzal komentáře od Sav1tara, profesionálního hráče her „Heroes“ a 3 nejlepší hodnocení MSS. A – jaké překvapení – naše vize stvoření byla stále vážně odlišná. Takže: hodnocení tvorů úrovně 7 očima nooba a profesionálního hráče!

Samy o sobě jsou slabé, ale funkce jsou vzdálené

10. Chaos Hydras, zdá se, mají na tak silnou bytost vynikající schopnost – nezodpovězený útok, který je navíc doplněn o druhou schopnost – útok na všechny kolem stojící protivníky. Proč jsou tak nízké? Hydry mají obecně slabé indikátory útoku a obrany, ale to, co z nich dělá nejžádanějšího strážce v GO, je jejich nejnižší rychlost mezi tvory na vysoké úrovni – 7. Totéž platí v bitvě s živými protivníky: jsou to slabé a neohrabané jednotky. Sav1tar: „U mě jsou určitě výš – 7. místo. Jsou pomalé, mají malé statistiky a jsou velmi variabilní. Ale snadné nastavení je umožňuje často používat v bitvě, zvláště pokud jste nezískali Evidence for the Swamp. Proto jsou to rozhodně užiteční tvorové.“ 9. Ghost Dragons pokud jde o ukazatele útoku, jsou ještě slabší než předchozí monstra, ale jejich dobrá rychlost a hlavně schopnosti je staví na vyšší místo. Draci zaručeně sníží morálku nepřátelských jednotek o 1, což je již dobré, ale další schopností, která v jejich protivníkech vzbuzuje strach, je Enemy Aging. Pokud se u napadeného zásobníku spustí stárnutí, jeho životy se sníží o 50 % na 3 kola. Schopnost je prostě zabijácká, ale funguje s 20% pravděpodobností, takže na ni stále nemůžete vsadit (i když někdy takové nezaručené schopnosti přinášejí vítězství v zpočátku prohrávaných zápasech). Sav1tar: “Skoro stejně – 8. Díky jejich schopnostem mohou být dobrými jednotkami, ale když chcete jako jednotky použít stvoření T-7, nemluví to v jejich prospěch.” 8. Fénixové – Nejlevnější vylepšené bytosti na úrovni 7, což znamená, že jsou slabé ve srovnání se svými protějšky na vyšší úrovni. Přitom Phoenixe lze po smrti Oživit, jen zde stejný problém jako u předchozího tvora – pravděpodobnost Revival je 20% a navíc bude oživeno pouze 20% squadu. Je tu ale jedna výhoda, kterou Fénixové zaručeně dávají – právo udělat první krok v bitvě, protože jsou to nejrychlejší stvoření ve hře. Tento dar od nich nelze přecenit, a tak je povyšujeme na 8. místo. Sav1tar: ” Třetí místo . První rychlost ve hře dává obrovskou výhodu: můžete hit&run, nenechat se zabít, pokud soupeř nemá Shuckles (Shackles of War – artefakt, který vám nedovolí v bitvě ustoupit), a prostě každé kolo of battle je první obsazení. Právě kvůli jejich strategické důležitosti jsem je zařadil do své top 3.”

ČTĚTE VÍCE
Je možné chovat prase doma?

Dobré ve všem, ale ne cenově dostupné

Shromažďují se zde vynikající bojové bytosti, které by mohly být hlavními bojovými hromádkami, nebýt jedné věci – nákladů na stavbu budovy, do které je třeba je najmout. Ve skutečných hrách je to hlavní parametr bytosti, která není formálně zobrazena na její kartě – koneckonců, pokud nemáte čas a prostředky na nákup jednotky, jaký je rozdíl v tom, kolik protivníků jeho úroveň poráží v dalším srovnávacím videu na YouTube? 7. Zlatí draci co se týče celkových ukazatelů útoku a obrany, jsou rovni arciďáblům a jsou na druhém místě za archanděly. Navíc dobrá míra poškození a vynikající rychlost z nich činí extrémně žádané bojovníky v armádě jakéhokoli hrdiny. Ale je zde obchodní nuance. Vylepšené Dračí skály, kde je třeba je najmout, vyžadují stavbu všech budov s vojáky, kromě Trpasličí chýše a Cechu mágů 3. úrovně. A všechny tyto budovy budou vyžadovat 60 krystalů – neuvěřitelné množství vzácného zdroje. Proto, abych parafrázoval klasiku: dlouhé, drahé, ale cool. Sav1tar: „6. místo. Draci vyžadují nejdražší vylepšení ve hře. Ale je realističtější stavět zlaté pro Pevnost než černé pro Dungeon a Goldy postavené v jejich městě jsou vzácné, ale stále je lze vidět v profesionálních hrách. A jejich bojové statistiky a rychlost jsou vynikající.” 6. Černí draci velmi podobné jejich zlatým protějškům. Někde jsou identické, jako v ukazatelích poškození, někde o něco horší, jako v ukazatelích boje a rychlosti, a někde o něco lepší, jako v množství zdraví a úplné imunitě vůči magii (Zlaté nemají imunitu vůči magii úrovně 5) . Přestavba je přibližně stejně komplikovaná a nákladná, ale zde je hlavním potřebným zdrojem síra. Černí draci jsou umístěni výše než zlatí draci ani ne tak kvůli BLM, ale proto, že v bitvě 1 na 1 porazí zlaté draky. Když je obtížnost nákupu tvorů a jejich výkon tak podobný, jedině tak může jejich umělá bitva ve vzduchoprázdnu sloužit jako objektivní měřítko. Sav1tar: „Byli jsme velmi odlišní – 9. místo. A to opět kvůli frekvenci jejich použití v reálných hrách. Pro Dungeon nebudete chtít stavět ty budovy, které jsou nutné pro další rekonstrukci draků, ale ty, které vám pomohou tady a teď: vylepšete Troglodyty, Mana Whirlpool, Akademii za +1k zkušeností. Samy o sobě jsou samozřejmě dobré, ale v konkurenčních hrách je jen stěží uvidíte.“ 5. Arciďáblové jsou v top 3 z hlediska bojového výkonu a rychlosti. Nezodpovězený útok vám umožňuje neutralizovat jejich hlavní nevýhody: množství způsobeného poškození a zdraví. Ale jejich vynikající statistiky a schopnosti blednou ve srovnání se složitostí stavby: Arciďáblové potřebují až 43 rtuti! Pouze ti samí draci vyžadují vzácnější zdroje. Sav1tar: „Také 5. Arciďáblové zasáhli slabě, ale zasáhli bez odezvy a mají 3. rychlost ve hře, navíc se schopností minus štěstí. Každá bytost, která dokáže zaútočit a nedostane zpět zásah, si ve hře vede docela dobře.“ 4. Asps – maximální zlí plíživí plazi, kteří se k vám dostanou hned v prvním tahu. A díky Revenge, jejich zabijácké schopnosti, ztrátě zdraví a bojovníků na stacku, přeživší Aspové zvyšují své poškození v poměru ke svým ztrátám o procento, které se počítá pomocí složitého vzorce: Příklad: na začátku bitvy bylo na hromádce 10 Asps. Zbývá jich 5 s plným zdravím, pak se jejich poškození díky Revenge zvýší o 91%. Ukazuje se, že rozpůlená jednotka Asp způsobí téměř stejné poškození jako na začátku bitvy! Takže buď zabijete jejich stack v 1 tahu, nebo on rozdrtí vaši armádu, aniž by si všimnul ztrát ve své četě. Jejich jedinou slabinou je obtížnost sestavení vylepšené Wyrm Whirlpool. Dělat to je příliš dlouhé a drahé na vytvoření taktiky hry prostřednictvím Asps. Teď, kdyby je bylo možné získat jako odměnu ve vnějších budovách. Sav1tar: „Pro mě jsou na posledním místě. 300 HP, cool schopnost (Revenge), dokážou uštědřit Poison, rychlost 12 a vzhledem k tomu, že je to dvouhex, tak vlastně 13 – dokážou okamžitě dorazit téměř ke každému nepřátelskému stvoření. Byl nápad že by měli být nervózní! V praxi, vzhledem k tomu, že s nimi nejsou žádné vnější objekty a úprava je velmi nákladná, jsou ve skutečné hře k vidění jen velmi zřídka.“

ČTĚTE VÍCE
Kdy by měla být provedena punkce?

Ale tyhle jsou dobré ve všem

3. Titáni v bitvě 1 na 1 nejsou žádným soupeřem Aspidů a obtížnost stavby vylepšeného Chrámu mraků je ještě vyšší než jejich. Hraní přes titány je skoro stejně neobvyklé jako hraní přes předchozí účastníky hodnocení. Objekty s obry však poskytují šanci vytvořit zásobník úderů domorodých tvorů 7. úrovně v takovém počtu, že přeruší standardní nepřátelský hlavní zásobník Wyvernů. Právě pro tuto iluzorní naději pro nestandardní jednotky nám Titáni dávají, že se vyšplhali tak vysoko. Sav1tar: „Nepochybně dobré, 4. místo. S přidáním Workshopů bylo možné naplnit plnou hromádku obrů. Ale samotní obři jsou odpad: slabí a pomalí. Ale Titáni jsou jiný příběh: vysoké statistiky, rychlost 11, střílení, žádná penalizace v osobním souboji, imunita vůči magii mysli, což znamená, že nemůžete být oslepeni nebo naštvaní. Obecně platí, že jsou velmi dobře.” 2. Starověké příšery mají 2 super vlastnosti: ke stavbě vyžadují méně budov (pouze Hnízdo na skále) než všechna ostatní stvoření úrovně 7 a ignorují 80 % nepřátelské obrany. První funkce umožňuje bojovat s Monstra (a někdy i jejich vylepšenou formou) již v 1. týdnu. Druhý snižuje schopnost obrany i Archandělů (30 obrana * 20 % = 6) téměř na úroveň stvoření 1. úrovně (obrana Halberdier = 5), díky čemuž Antikové ukousnou Archanděly k smrti v 1 na 1 bitva. Bojová síla Monster a snadnost, s jakou je lze získat a použít ve vaší armádě, mě téměř donutily je dát na 1. místo. Ale najednou na cestě Blitzclick turnaj od MSStudio Míra výher Hradu se téměř zdvojnásobila – ačkoli dříve bylo procento výher hradu nejnižší v oficiálních turnajích MSS ze všech frakcí, což nás přimělo zamyslet se nad efektivitou herní strategie. A když říkáme, že Hrad začal vyhrávat častěji než kdokoli jiný, znamená to automaticky они začal porážet všechny a všechno. Sav1tar: „Top 2, souhlasím. Snadné přizpůsobení z nich dělá jedno z nejlepších tvorů T-7. Plus 300 HP a vynikající schopnosti, ale nejlepší na nich je to, že je lze levně postavit, a proto je lze vidět téměř v každé hře pro Citadelu.“ 1. Archandělé – symbol hradu a z hlediska jeho bojových ukazatelů nejmocnější stvoření z frakcí, mající 2. rychlost ve hře. Jejich schopnost vzkřísit spojenecké jednotky vám umožní neztratit své hlavní bojové žetony v bitvě s neutrály a ztížit bitvu tak, jak je to jen možné pro vašeho soupeře. Kromě toho vám Griffon Conservatories, kde můžete dobývat Anděly, umožňují několiknásobně zvýšit váš bojový stack z Arches v dobrých situacích. Jejich jedinou nevýhodou byla brutální meta v ultratempu, která bránila v realizaci jejich pozdního herního potenciálu. Ale u Blitz, kde se hra jen trochu zpomalila, se pohoda Archandělů přesunula z teoretické roviny do praktické. Nyní je prostě nemožné neuznat je jako nejlepší. Sav1tar: „Imba, nerovnováha, imbie! Moje oblíbené stvoření – jakmile se objeví Arches, hra se pro vás stane mnohem jednodušší. Můžete vysát všechno najednou, mít je ve své armádě, což jsem ukázal více než jednou na potocích. Rozhodně první místo, o tom se ani nemluví.“ 13 nejlepších vylepšení v Heroes 3 Nevýhodou esportů „Heroes 3“ je náhodnost. Nebo je to plus?

ČTĚTE VÍCE
Kolik stojí Litvinův pes?

Фотография

  • Jádro
  • 7 příspěvků

    Odesláno 01. června 2013 – 09:25

    Mluvili jsme o nejsilnějších tvorech, ale co o těch nejslabších? Jak je vidět, v každém z hradů je ta či ona jednotka, kterou lze považovat za nejsilnější ve své třídě, nicméně to jsou všechno individuality. Stejně jako jeden dobrý sportovec za sebou nemůže vytáhnout tým průměrnosti, tak jeden, například, Cyclops nedokáže udělat Citadelu tak silnou jako Dungeon nebo Necropolis.

    Vyjádřete svůj názor a já o tom zatím přemýšlím.

    #2 Hrdina

  • Jádro
  • 21 příspěvků

    Odesláno 01. června 2013 – 12:29

    Démoni. Pouze čtyři zdravotní jednotky. Jejich jedinou výhodou je schopnost krást manu. Vzhledem k jejich minimálnímu růstu však toto plus nemůže pokrýt všechna mínus.

    #3 Padlý anděl

  • Jádro
  • 8 příspěvků

    Odesláno 01. června 2013 – 12:32

    Gremlens by měl být také zahrnut do tohoto tématu. Na bojišti jsou málo použitelné, protože umírají mezi prvními. Mají také 4 jednotky zdraví a jejich parametry útoku a obrany vám vhánějí slzy do očí.

    #4 Geroy

  • Jádro
  • 19 příspěvků

    Odesláno 03. června 2013 – 16:42

    To, že jsou bytosti první úrovně slabé, je již jasné. Mezi tvory například poslední úroveň nejsou Bone Dragons nijak zvlášť silní, zatímco Hydry otravují svou pomalostí. Jo a mezi těmi prvostupňovými jsou víly podle mě nejzbytečnější.

    #5 Krokodýl

  • Jádro
  • 15 příspěvků

    Odesláno 03. června 2013 – 16:54

    Zde je moje hitparáda těch nejnepatrnějších bezvýznamných bytostí podle úrovně:

    2 War Lizard – Pevnostní střílečka

    3 Duch z Necropolis

    4 Rohatý démon z Inferna

    6 Jednorožec – vůbec nic

    #6 CoolRaven

  • Dragon Knight
  • 519 příspěvků
    • Era: Heroes 3
    • Frakce: Nekromanti

    Odesláno 03. června 2013 – 17:02

    Zde je moje hitparáda těch nejnepatrnějších bezvýznamných bytostí podle úrovně:

    2 War Lizard – Pevnostní střílečka

    3 Duch z Necropolis

    4 Rohatý démon z Inferna

    6 Jednorožec – vůbec nic

    Souhlasím pouze s body 3 a 7. I když i duchové jsou užiteční ve své schopnosti odebírat mannu.

    Jednorožec je hodně o tom. 120 HP, rychlost 9, 20% šance na oslepení + aura z magického poškození pro spojence.

    #7 Krokodýl

  • Jádro
  • 15 příspěvků

    Odesláno 03. června 2013 – 18:47

    No, v tom případě by veřejnost zajímala vaše hitparáda bezvýznamnosti. Které z tvorů 6. úrovně považujete například za slabé? No, možná gorgon býci? Dokonce i stejné Efreety nebo Thunderbirdy jsou mnohem chladnější než jednorožci. Alespoň tyhle létají.

    #8 CoolRaven

  • Dragon Knight
  • 519 příspěvků
    • Era: Heroes 3
    • Frakce: Nekromanti

    Odesláno 03. června 2013 – 22:37

    No, v tom případě by veřejnost zajímala vaše hitparáda bezvýznamnosti. Které z tvorů 6. úrovně považujete například za slabé? No, možná gorgon býci? Dokonce i stejné Efreety nebo Thunderbirdy jsou mnohem chladnější než jednorožci. Alespoň tyhle létají.

    Máte právo pokaždé kňučet. opravuji se. Můj list do kapsy:

    1. Démon — Peklo

    2. Living Dead – Pohřebiště

    ČTĚTE VÍCE
    Jaký je přínos krmení nosnic?

    3. Kamenný Golem — Věž

    4. Ohnivý elementál — Párování

    5. Elementál Země — Párování

    6. Obecně platí, že na úrovni 6 jsou všichni velmi silní a srovnatelní, je těžké si vybrat. vybírám si Kyklop – Citadela

    7. Kostěný drak – Nekropole

    #9 Turbodiesel

  • Jádro
  • 15 příspěvků

    Odesláno 05. června 2013 – 12:17

    Pokud jde o mě, nejslabšími tvory ve hře jsou démoni a víly, ti jsou v bitvě prakticky nepoužitelní, kromě případů, kdy jsou jich tisíce a nepřátelská armáda je poskrovnu.

    #10 Krokodýl

  • Jádro
  • 15 příspěvků

    Odesláno 05. června 2013 – 17:16

    Máte právo pokaždé kňučet. opravuji se. Můj list do kapsy:

    1. Démon — Peklo

    2. Living Dead – Pohřebiště

    3. Kamenný Golem — Věž

    4. Ohnivý elementál — Párování

    5. Elementál Země — Párování

    6. Obecně platí, že na úrovni 6 jsou všichni velmi silní a srovnatelní, je těžké si vybrat. vybírám si Kyklop – Citadela

    7. Kostěný drak – Nekropole

    Zde je můj seznam VIN

    V zásadě souhlasím. Díval jsem se na tuto otázku jinak. Golem a Dead Man jsou pomalí chodci a nemají žádné zjevné bonusy. Studna. kromě 40% ochrany prvního z nich proti magii. Elementálové, ano, jsou dost slabí, ale alespoň mají ochranu před magií a rohatý démon z Inferna nemůže dělat vůbec nic, jen bučet, když ho porazí. Mezi 7 úrovněmi je zjevným outsiderem Kostěný drak a Hydra, ale 6. úrovně, ano, jsou nejrovnoměrnější a nejobtížnější z nich vybrat.

    #11 Supermozg82

  • Jádro
  • 12 příspěvků

    Odesláno 05. června 2013 – 17:39

    Dobře, připojím se:

    1- Víla – slabá jako motýl

    2- Ještěří muž. Sice střílí, ale dělá to velmi špatně.

    4- Elementál energie nebo Bazilišek. Jsem mezi nimi rozpolcený.

    5- Dendroidy. Tak smutné. Sotva mohou chodit. Dokonce i trpaslíci se zdají být rychlejší.

    6- Obtížné. Nebo Wyvern nebo Cyclops.

    7- Kostěný drak rozhodně.

    #12 Novikoff_Sergey

  • Jádro
  • 11 příspěvků

    Odesláno 05. června 2013 – 18:05

    1 Fairy je nejlevnější. -25 oproti 70 pro kentaury.

    2 Zombie – stojí 125 oproti 175 pro Magog

    Střílení 3 skřetů a duchů – 230 každý oproti stejným 375 pro vodní elementály

    4 upíři. Tady je vše jasné

    5 Dendroidů – 425. Stejní hromobití ptáci mají 700. Téměř dvakrát tolik. Tito. vývojáři je považují za 2x lepší, dalo by se říci.

    6 Elemental of Magic – 800 versus 1500 za stejného černého rytíře. Téměř dvakrát tolik.

    7 Fénixů – 2000 oproti 5000 u stejných Titánů.

    #13 CoolRaven

  • Dragon Knight
  • 519 příspěvků
    • Era: Heroes 3
    • Frakce: Nekromanti

    Odesláno 05. června 2013 – 21:48

    4 upíři. Tady je vše jasné

    vysvětlete, patří mezi naše nejlepší na úrovni 4 (40 hp, 9 rychlostí, žádná odezva, obnovení života)

    #14 Novikoff_Sergey

  • Jádro
  • 11 příspěvků

    Odesláno 06. června 2013 – 19:12

    vysvětlete, patří mezi naše nejlepší na úrovni 4 (40 hp, 9 rychlostí, žádná odezva, obnovení života)

    Promiňte! Démon mě vyvedl z omylu. Upíři přirozeně trpěli zbytečně. Inferno démon by měl být na 4. místě. To je správně. Pouze 270 peněz oproti stejným 500 pro upíry. Mimochodem, rohatý démon není nejlevnější. 270 žádá. Pegasus Riders from the Stronghold, i když je nikdo nejmenoval mezi nejhoršími. Prý pro schopnost létat rychle a daleko. 🙂

    #15 JustFan

  • Jádro
  • 9 příspěvků

    Odesláno 07. června 2013 – 16:30

    ČTĚTE VÍCE
    Kolik váží zdravá činčila?

    No, tady je můj seznam poražených:

    1. Démoni jsou absolutně k ničemu.

    2. Chrliče – umírají velmi rychle a jsou téměř k ničemu.

    3. Ghost – charakteristikami nejslabší od 3. úrovně.

    4. Podle vlastností jsou Pegasové nejslabší, ale vybral jsem si démony, protože Pegasové létají poměrně daleko.

    5. Zemský elementál – mnohem slabší než ostatní.

    6. Wyverny jsou slabší než ostatní úrovně 6.

    7. Kostní draci – co jsou, co nejsou.

    #16 Izra

  • Jádro
  • 7 příspěvků
    • Éra: nerozhodnutý
    • Frakce: neutrální

    Odesláno 24. ledna 2014 – 19:20

    Souhlasím s mnoha, ale není jasné, proč se to většině démonů a víl tolik nelíbilo.

    Říká vám něco tento parametr rychlosti? =)

    Démoni udeří jako první na téměř jakékoli první úrovni a všechny ostatní věci jsou stejné, to znamená, že porazí mnoho. Víly jsou obecně imbecilní (zvláště pokud z toho plyne výhoda). Víly (graged) mohou teoreticky sejmout legii libovolných tvorů (ne střelců), s rychlostí 4 nebo méně, dendroidy, golemy, zemské elementály atd. i 1. fake (pokud se jedná např. o elementála nebo golema, tedy bez morálky, nebo s uměním potlačujícím morálku).

    Někteří lidé si myslí, že býci jsou slabí =)).

    Jmenujte další lvl 5, který dokáže zničit modrého draka 1v1 s plným HP za 1 zásah? Vzít hnízdo modrých draků s býky je jedna věc.

    Kostěný drak také nesouhlasí. Za prvé, mějte na paměti, že je stále nemrtvý, to znamená, že jeho obnova vyžaduje magii 3. úrovně, nikoli 4. úrovně. Za druhé, nezapomeňte na jeho casting, snižte HP 2krát, a pokud klesne o lvl 6-7, je to jen PPC.

    Jsou potvůrky, které kvůli brzdám nemůžete přetáhnout, to jsou samozřejmě dendrové (jen si vezměte silonky, půjdou jako maso), to jsou zombie (skuteční brzdy), na duchy také většinou zapomínám, i když možná marně, velmi často prodeje ani nepřestavuji. Nejzbytečnější na lvl 7, myslím, že hydra, brzdový kal plíží, ani ta chybějící odezva není nijak zvlášť atraktivní (požární štít na ně z nějakého důvodu funguje). Také považuji podivíny za slabé, i když ne tak slabé jako hydry. Na lvl 6 je těžké říct, kdo je nejslabší, měla by tam být negradovaná viva (hp 70 stejně jako býci, po známce se nezvyšuje), ale umístí se rychle, a to je velmi důležité.

    Příspěvek upravil Izra: 24. ledna 2014 – 19:20

    • Red_Flag se to líbilo

    #17 Theodor

  • Elita
  • 148 příspěvků
    • Era: Heroes 4
    • Frakce: Temní elfové

    Odesláno 19. června 2014 – 12:08

    1) Nymph (HotA) – pouze 4hp, i démoni jsou užitečnější.

    2) Zombie jsou pomalé a k ničemu

    3) Duchové jsou slabí a k ničemu, kromě krádeže many.

    4) Lichožrouti – nikdy je neměli rádi

    5) Hellspawn – nikdy nepoužili jejich vyvolávání démonů))

    6) Pozemští elementálové jsou pomalí a k ničemu

    7) Hydry jsou velmi pomalé!

    Příspěvek upravil Aragorn: 19. června 2014 – 12:12

    #18 CoolRaven

  • Dragon Knight
  • 519 příspěvků
    • Era: Heroes 3
    • Frakce: Nekromanti

    Odesláno 19. června 2014 – 13:55

    6) Pozemští elementálové jsou pomalí a k ničemu

    toto je úroveň 5

    #19 Theodor

  • Elita
  • 148 příspěvků
    • Era: Heroes 4
    • Frakce: Temní elfové

    Odesláno 19. června 2014 – 15:16

    5) Hellspawn nebo zemští elementálové

    #20 CoolRaven

  • Dragon Knight
  • 519 příspěvků
    • Era: Heroes 3
    • Frakce: Nekromanti

    Odesláno 19. června 2014 – 15:27

    5) Hellspawn – nikdy nepoužili jejich vyvolávání démonů))